Marketingová strategie cukrářství Kokoo made, s. r. o. – Bc. Lucie Abrahámková
Bc. Lucie Abrahámková
Bakalářská práce
Marketingová strategie cukrářství Kokoo made, s. r. o.
Marketing Strategy of Sweet-Shop Kokoo Made
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou prostředí v cukrárně Kokoo made s. r. o. . Cílem práce je navrhnout nejvhodnější marketingový mix pro danou oblast trhu a stanovit marketingovou strategii pro pobočku cukrářství Kokoo, s. r. o.. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, rozbor marketingového mixu a marketingového plánu. V praktické části je obsažena charakteristika společnosti, analýza prostředí …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of the business environment in Sweet-shop Kokoo made s.r.o. The main objective is to draft the most appropriate marketing strategy for given market area and define marketing strategy for Sweet-shop Kokoo made s.r.o. The theoretical part of this thesis contains the analysis of the marketing mix and marketing plan. The characteristics of the company, analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/kvqa1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 9. 2016
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Ing. David Král, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková