Bc. Lucie Abrahámková

Bakalářská práce

Marketingová strategie cukrářství Kokoo made, s. r. o.

Marketing Strategy of Sweet-Shop Kokoo Made
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou prostředí v cukrárně Kokoo made s. r. o. . Cílem práce je navrhnout nejvhodnější marketingový mix pro danou oblast trhu a stanovit marketingovou strategii pro pobočku cukrářství Kokoo, s. r. o.. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, rozbor marketingového mixu a marketingového plánu. V praktické části je obsažena charakteristika společnosti, analýza prostředí …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the business environment in Sweet-shop Kokoo made s.r.o. The main objective is to draft the most appropriate marketing strategy for given market area and define marketing strategy for Sweet-shop Kokoo made s.r.o. The theoretical part of this thesis contains the analysis of the marketing mix and marketing plan. The characteristics of the company, analysis of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2016
  • Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Oponent: Ing. David Král, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting