Bc. Tereza Hoštáková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu

Anotácia:
Bakalářské práce na základě analýzy a zhodnocení současného stavu marketingové komunikace navrhuje inovaci prvků marketingového komunikačního mixu, která by měla přispět k rozvoji společnosti SEVT. Práce je rozdělena do třech kapitol. První kapitola je věnovaná teoretickým východiskům marketingové komunikace, jejím nástrojům a trendům. Ve druhé části je charakterizována současná marketingová situace …viac
Abstract:
The bachelor thesis, based on analysis and evaluation of the current state of marketing communication, proposes innovation of the elements of the marketing communication mix, which should contribute to development of SEVT company. The thesis is divided into three chapters. The first chapter is dedicated to theoretical groundwork of marketing communication, to the elements of marketing mix and trends …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
  • Vedúci: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dita Benešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích