Bc. Linda Šalanská

Bakalářská práce

Marketingové řízení MSP

Marketing management of SMEs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem marketingového řízení v činnosti MSP. V teoretické části je uveden historický vývoj marketingu, podstata marketingového řízení, dále je zde popsáno marketingové prostředí a metody analyzování marketingového prostředí a vysvětlen princip a obsah marketingového mixu. V závěru jsou charakterizovány MSP a jejich obecný přístup k marketingu. V praktické části je představena …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the importance of marketing management in SME activities. In the theoretical part is the historical development of marketing, marketing management essence, there is also described methods of analyzing the marketing environment marketing environment explained principle, the content of the marketing mix. In conclusion, SMEs are characterized by their general approach to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Eva Matoušková
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní