Bc. Linda Šalanská

Bachelor's thesis

Marketingové řízení MSP

Marketing management of SMEs
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá významem marketingového řízení v činnosti MSP. V teoretické části je uveden historický vývoj marketingu, podstata marketingového řízení, dále je zde popsáno marketingové prostředí a metody analyzování marketingového prostředí a vysvětlen princip a obsah marketingového mixu. V závěru jsou charakterizovány MSP a jejich obecný přístup k marketingu. V praktické části je představena …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the importance of marketing management in SME activities. In the theoretical part is the historical development of marketing, marketing management essence, there is also described methods of analyzing the marketing environment marketing environment explained principle, the content of the marketing mix. In conclusion, SMEs are characterized by their general approach to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Eva Matoušková
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní