Tomáš Vondráček, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace Festivalu fantazie

Marketing Communications of the Festival fantazie
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingové komunikace Festivalu fantazie, které má sloužit jako podklad pro jejich zlepšení a vytvoření nové, silné komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a event marketingu se zaměřením na festivaly. Praktická část následně obsahuje analýzu současné marketingové komunikace festivalu, dotazníkové šetření, které bylo aplikováno …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing communications of the Festival fantazie, which should serve as a resource for their improvement and creation of a new, strong communication. The theoretical part defines the basic terms of marketing communication and event marketing with focus on festivals. The practical part incorporates an analysis of the current marketing communications of the Festival …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vondráček, Tomáš. Marketingové komunikace Festivalu fantazie. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic

All theses