Mgr. Veronika Čížová

Diplomová práce

Metody a strategie kritického myšlení ve výuce mateřského jazyka na 1. st. ZŠ

Methods and Strategies of Critical Thinking in Native Language Education at Czech Primary Schools
Anotace:
Diplomová práce obsahuje soubor příprav na hodiny českého jazyka pro 2. až 5. ročník ZŠ. Koncepce jednotlivých hodin vychází z metod, strategií a technik mezinárodního programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení (Reading and Wri-ting for Critical Thinking), které činí učení se novým věcem smysluplným a kvalit-ním.
Abstract:
This diploma thesis includes a set of teacher preparation aids intended for Czech language lessons in 2nd to 5th classes of Czech primary schools. The concept of individual lessons starts from methods, strategies and techniques of the Reading and Writing for Critical Thinking international training program, which makes learning new knowledge a purposeful and high-quality process.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jana Marie Tušková, Ph.D.
  • Oponent: PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta