SPECIFIKA VYUŽITÍ NOVÝCH MÉDIÍ A MULTIMÉDIÍ V OBLASTI VÁŽNÉ HUDBY – Jana Chuchrová
Jana Chuchrová
Diplomová práce
SPECIFIKA VYUŽITÍ NOVÝCH MÉDIÍ A MULTIMÉDIÍ V OBLASTI VÁŽNÉ HUDBY
Specific use of new media and multimedia in classical music
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím multimédií a technologií nových médií v komunikaci sólových interpretů v oblasti vážné hudby a v distribuci jejich profesionálních nahrávek. Cíle a výzkumný úkol předkládané práce sledují nejen vytvoření přehledu vhodných komunikačních a distribučních kanálů v prostředí nových médií, ale také praktická doporučení pro umělce, jak s vybranými kanály a jejich nástroji …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the use of multimedia and new media technologies in the communication of classical music soloists and in the distribution of their professional recordings. Research objectives of the submitted thesis are not only to create an overview of suitable communication and distribution channels in the new media environment, but also to recommend how should the artists work with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75137
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2019
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Tomáš Sigmund
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75137
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Communication of emotion through music
Ondřej DOČKAL -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková