Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy – Martina Maximová
Martina Maximová
Bachelor's thesis
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Employer Branding for a more successful company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nástroji budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy. Cílem práce je výběr a použití adekvátních nástrojů ,,Employer Brandingu“, spojených s analýzou motivačních procesů uvnitř společnosti, které by vedly k uspokojení potřeb zaměstnanců a tím i k lepší prosperitě dané firmy. V teoretické části práce jsou objasněny pojmy jako je interní budování značky, či atraktivita …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the various instruments of building the brand of an attractive employer within the company. The goal of the thesis is to select and apply adequate instruments for “Employer Branding” that are connected with the analysis of the motivational processes within the company that will lead to satisfying the employees’ needs and therefore to a greater prosperity of the company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/z275m/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 7. 2020
- Supervisor: Mgr. Daniela Červenclová
- Reader: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAXIMOVÁ, Martina. \textit{Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2020. Available from: https://theses.cz/id/sxpe03/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISThe College of Regional Development and Banking Institute – AMBIS, a.s.
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová -
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
Aydan Huseynova