Marketingová podpora cestovního ruchu na Děčínsku. – Daniel Šimánek
Daniel Šimánek
Bachelor's thesis
Marketingová podpora cestovního ruchu na Děčínsku.
Marketing support for tourism in Děčín region
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj a podporu cestovního ruchu na Děčínsku. Teoretická část obsahuje základní pojmy a rozdělení cestovního ruchu, podmínky a dopady rozvoje cestovního ruchu. Následně se teoretická část věnuje politice rozvoje cestovního ruchu a marketingu.Praktická část se zaměřuje na analýzu současného stavu cestovního ruchu na Děčínsku, především na historii města, přírodní a sociální …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the development and support of tourism in Děčín region. The theretical part contains basis terms and division of tourism, conditions and impacts of tourism development. The practical part focuses on the analysis of the current state of tourism in Děčín, especially on the history of the city, natural and social conditions, monuments, cultural and sport use, important …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová