Komunikace a dramatická výchova v předškolním vzdělávání – Bc. Stanislava KORCOVÁ
Bc. Stanislava KORCOVÁ
Diplomová práce
Komunikace a dramatická výchova v předškolním vzdělávání
Communication and Dramatic Education in Preschool Education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možností využití vybraných metod dramatické výchovy při rozvíjení komunikace dětí předškolního věku. Teoreticky se věnuji komunikaci (verbální a neverbální), jejími funkcemi i specifiky komunikace dětí předškolního věku. Pohlížím na komunikaci skrze Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Dále objasňuji dramatickou výchovu, její cíle, principy a metody. Teoretickou …víceAbstract:
This thesis deals with possibilities of using selected method of drama education in developing communication of pre-primary children. Theoretically I focus on communication (verbal and nonverbal), its roles and specifics of pre-primary children communication. I look at communication through The Frame Educational Programme for Pre-primary Education. Then I explain drama education, its objects, principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2016
Zveřejnit od: 5. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Karaffa, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORCOVÁ, Stanislava. Komunikace a dramatická výchova v předškolním vzdělávání. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová