Focus on English rhythm and intonation at lower secondary school – Monika TROCHTOVÁ
Monika TROCHTOVÁ
Bakalářská práce
Focus on English rhythm and intonation at lower secondary school
Focus on English rhythm and intonation at lower secondary school
Abstract:
The aim of this thesis is to investigate the state of teaching intonation and rhythm at lower secondary schools from the perspective of English language teachers. More specifically, to find out whether rhythm and intonation are part of English language teaching, what the most common problems are, and whether the textbooks used can influence the extent to which these aspects are incorporated into teaching …víceAbstract:
Cílem této práce je prozkoumat stav výuky intonace a rytmu na druhém stupni základních škol z pohledu učitelů anglického jazyka. Konkrétně zjistit, zda jsou rytmus a intonace součástí výuky anglického jazyka, jaké jsou nejčastější problémy a zda mohou používané učebnice ovlivnit míru začlenění těchto aspektů do výuky. Teoretická část vychází z odborné literatury. Praktická část je založena na analýze …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Václav Řeřicha, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TROCHTOVÁ, Monika. Focus on English rhythm and intonation at lower secondary school. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnost v učebnicích anglického jazyka pro mluvčí českého jazyka publikovaných od roku 1918 do současnosti
Tereza RYKLOVÁ -
Aspekty znalosti slovní zásoby v učebnicích anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Michaela Trnová -
Výběr učebnice anglického jazyka pro první stupeň základní školy
Michaela Semerádová -
Identity v učebnicích anglického jazyka
Jana Kubrická -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová
Název
Vložil
Vloženo
Práva