Moderní marketingové nástroje v internetu – Bc. Petra Vlčková
Bc. Petra Vlčková
Master's thesis
Moderní marketingové nástroje v internetu
Modern Instruments of Internet
Anotácia:
Diplomová práce je v teoretické rovině zaměřena na marketing a jeho vývojové koncepce, marketingový mix a nástroje. Na tuto kapitolu navazuje teorie týkající se internetu, jeho charakteristiky a historie. Podstatná část je věnována internetovému marketingu, jeho výhodám, nevýhodám a především jeho nástrojům. Praktická část je zpracována na základě získaných teoretických vědomostí. Nejdříve je představena …viacAbstract:
The theory part of this thesis is focused on the developing stages of marketing concepts as well as on model of marketing mix and its corresponding tools. To this part of the thesis refers the formulation of concept of the internet including its characteristics and history. The essential part however is dedicated to internet marketing, its advantages and disadvantages, and especially to its relevant …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fa4xg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Eva Matoušková
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Trendy cestovního ruchu a směřování marketingu v cestovní kanceláři Čedok a. s.
Monika Lešnerová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman -
Vybrané nástroje marketingové komunikace ve zvolené firmě a jejich využití v období před pandemií Covid-19 a v jejím průběhu
Veronika Schauerová