Analýza úlohy marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Bc. Lucie Dvořáková
Bc. Lucie Dvořáková
Master's thesis
Analýza úlohy marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Analysis of the role marketing communications in municipality marketing management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou úlohy marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části představuji pojem marketing v jeho obecné rovině, zaměřuji se na jednotlivé marketingové koncepce. V následujících kapitolách definuji marketing municipalit, včetně jednotlivých prvků marketingového a komunikačního mixu. Praktická část …moreAbstract:
The thesis consists of theoretical and practical part and analysis the role of marketing communication in marketing management of towns and cities. The theoretical part focuses on marketing in general and also specific marketing concepts. The following sections define the marketing of municipalities, inclusive of individual elements of the marketing and communication mix. The practical part is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xt1p4/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
Marketingový informační systém v malé strojírenské firmě.
Denisa Součková -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ