Analýza úlohy marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Bc. Lucie Dvořáková
Bc. Lucie Dvořáková
Master's thesis
Analýza úlohy marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Analysis of the role marketing communications in municipality marketing management
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou úlohy marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části představuji pojem marketing v jeho obecné rovině, zaměřuji se na jednotlivé marketingové koncepce. V následujících kapitolách definuji marketing municipalit, včetně jednotlivých prvků marketingového a komunikačního mixu. Praktická část …viacAbstract:
The thesis consists of theoretical and practical part and analysis the role of marketing communication in marketing management of towns and cities. The theoretical part focuses on marketing in general and also specific marketing concepts. The following sections define the marketing of municipalities, inclusive of individual elements of the marketing and communication mix. The practical part is focused …viacKľúčové slová
Marketing marketingové řízení marketingová komunikace marketing měst a obcí marketingový informační systém marketingový mix komunikační mix Beroun marketing management marketing communication municipality marketing management marketing information system marketing mix communication mix
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xt1p4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Jana Matúšová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Marek Matějka -
The Agricultural Marketing Information System (AMIS) Impact Assessment in Rural Areas of the Republic of Moldova
Alena Švarcová -
Marketingový plán – informační systém pro veterináře
Martin Liška -
Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.
Zdeněk Rydlo -
Marketingový informační systém
Antonín Pavelek -
Marketingový informační systém měst - nástroj TourMIS
Pavlína TOPORSKÁ -
Marketingový informační systém ve společnosti Staving, s.r.o.
Petra Maťátková