Efektivita podpůrných opatření z pohledu pedagogů a rodičů – Bc. Iveta KUDRNOVÁ
Bc. Iveta KUDRNOVÁ
Diplomová práce
Efektivita podpůrných opatření z pohledu pedagogů a rodičů
Efficiency of support measures from the teachers and parents point of view
Anotace:
Diplomová práce seznamuje čtenáře s podpůrnými opatřeními a jejich vnímání z pohledu pedagogů a rodičů žáků se SVP. Ke sběru dat byly využity metody polostrukturovaného dotazníku a polostrukturovaného rozhovoru, který byl uskutečněn s 8 pedagogickými pracovníky. Výsledky šetření ukazují nejefektivnější opatření, a dále metody i formy práce se žáky zařazenými do systému PO od 2. stupně. Závěry výzkumu …víceAbstract:
The diploma thesis introduces readers with support measures and ther perception from the point of view of teachers and parents of pupils with SEN. The methods of semi-structured questionnaire and a semi-structured interview were used to collect data, which was carried out with 8 teachers. The results of the investigation show the most effective mearures and methods and forms of work with pupils included …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUDRNOVÁ, Iveta. Efektivita podpůrných opatření z pohledu pedagogů a rodičů. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva