Budování značky DAITE v kontextu recruitment marketingu – Bc. Jan Smrček
Bc. Jan Smrček
Master's thesis
Budování značky DAITE v kontextu recruitment marketingu
Building a DAITE brand in context of marketing recruitment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování atraktivní značky společnosti DAITE s.r.o. jakožto zaměstnavatele. V teoretické části jsou vymezeny pojmy značka, branding, interní marketing, strategie cíleného marketingu a proces řízení marketingového úsilí. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze současné situace na trhu práce, zhodnocuje a srovnává nabídky zaměstnaní s konkurencí v daném …moreAbstract:
This theses focuses on problematics of positive employer branding of DAITE company. In the theoretical part concepts such as brand, branding, internal marketing, strategies of target marketing and process of marketing strategy planning are defined. The practical part of the thesis analyses the current situation on the job market, assesses and compares job offers with competition in the region. Based …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/wes0t/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová