Budování značky DAITE v kontextu recruitment marketingu – Bc. Jan Smrček
Bc. Jan Smrček
Diplomová práce
Budování značky DAITE v kontextu recruitment marketingu
Building a DAITE brand in context of marketing recruitment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování atraktivní značky společnosti DAITE s.r.o. jakožto zaměstnavatele. V teoretické části jsou vymezeny pojmy značka, branding, interní marketing, strategie cíleného marketingu a proces řízení marketingového úsilí. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze současné situace na trhu práce, zhodnocuje a srovnává nabídky zaměstnaní s konkurencí v daném …víceAbstract:
This theses focuses on problematics of positive employer branding of DAITE company. In the theoretical part concepts such as brand, branding, internal marketing, strategies of target marketing and process of marketing strategy planning are defined. The practical part of the thesis analyses the current situation on the job market, assesses and compares job offers with competition in the region. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wes0t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová