Bc. Jan Smrček

Diplomová práce

Budování značky DAITE v kontextu recruitment marketingu

Building a DAITE brand in context of marketing recruitment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování atraktivní značky společnosti DAITE s.r.o. jakožto zaměstnavatele. V teoretické části jsou vymezeny pojmy značka, branding, interní marketing, strategie cíleného marketingu a proces řízení marketingového úsilí. Praktická část diplomové práce se věnuje analýze současné situace na trhu práce, zhodnocuje a srovnává nabídky zaměstnaní s konkurencí v daném …více
Abstract:
This theses focuses on problematics of positive employer branding of DAITE company. In the theoretical part concepts such as brand, branding, internal marketing, strategies of target marketing and process of marketing strategy planning are defined. The practical part of the thesis analyses the current situation on the job market, assesses and compares job offers with competition in the region. Based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting