Bc. Marko Juras
Diplomová práce
Místní malé firmy v turismu
Local small tourism businesses
Anotace:
JURAS, Marko. Místní malé firmy v turismu. Diplomová práce. [Diplomová práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2017. 93 s. Diplomová práce s názvem „Místní malé firmy v turismu“ se zaměřuje na úlohu malých firem v destinaci Český Krumlov při tvorbě produktů v turismu. Cílem práce je analýza stávající situace v oblasti místních malých firem v turismu a jejich ochota spolupracovat a společně tvořit destinační …víceAbstract:
Diploma thesis with name ,,a Local small tourism businesses“ focuses on the role of small firms in the destination of Cesky Krumlov in the creation of products in tourism. The objective of this work is the analysis of the existing situation in the area of local small businesses in tourism and their willingness to cooperate and together form the destination management. The work focuses on the overall …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 11. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12630/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík