Integrace heterogenní datové základny pomocí speciálního CRM modulu – Ing. Michal Zháněl
Ing. Michal Zháněl
Bachelor's thesis
Integrace heterogenní datové základny pomocí speciálního CRM modulu
Integration of the heterogeneous databases by means of particular CRM modul
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Integrace heterogenní datové základny pomocí speciálního modulu“ je navrhnout zlepšení správy dat v oblasti styku se zákazníky pomocí nového komplexního modulu CRM. Teoretická část se věnuje základním pojmům, teorii omezení, řízení vztahů se zákazníky a výhodám zavedení CRM. V další části se budu věnovat analýze řízení vztahů se zákazníky ve vybrané firmě. Poté vyvinu a …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: „Integration of the heterogeneous databases by means of particular CRM modul“ is to design an improvement of customer data administration with new complex CRM modul. The theoretical part aims at basic terms, Theory of Constraints, Customer relationship management and benefits of implementing CRM. The next part will be devoted to analysis of Customer relationship management …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/t4f1k/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Jaromír Skorkovský, CSc.
- Reader: Mgr. Tomáš Zavadil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZHÁNĚL, Michal. \textit{Integrace heterogenní datové základny pomocí speciálního CRM modulu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/t2rtd2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Economic Information Systems
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane