Vliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl – Marek Tomíček
Marek Tomíček
Diplomová práce
Vliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
Impact of PPC Campaigns on Prosperity of E-shop with Products for Healthy Lifestyle
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce jsou návrhy a doporučení pro optimalizaci výkonu PPC kampaní ve vztahu ke zdrojům návštěvnosti, reklamním systémům a video kampaním u e-shopu s produkty pro zdravý životní styl. Práce se skládá z teoretické části, která zmiňuje teoretická východiska PPC kampaní, dále práce obsahuje charakteristiku zkoumaného e-shopu. K analýze byla použita kvantitativní metoda, konkrétně …víceAbstract:
The main objective of this diploma thesis are proposals and recommendations for optimizing the performance of PPC campaigns in relation to traffic sources, advertising systems and video campaigns of an e-shop selling healthy lifestyle products. The work consists of a theoretical part, which provides the theoretical basis of PPC campaigns, moreover, the work contains the characteristics of the researched …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146562
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Ondřej Gajda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TOMÍČEK, Marek. \textit{Vliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/t3ethb/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Internetový marketing
Vojtěch Hrnčalík -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su