Marketingová komunikace společnosti Family Market s.r.o. – Hendrika SVOBODOVÁ
Hendrika SVOBODOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace společnosti Family Market s.r.o.
Marketing communication of Family Market s.r.o.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu marketingové kampaně firmy Family Market s.r.o., která proběhla v období jaro-léto 2022, zhodnotit ji a navrhnout doporučení pro příští kampaň. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy marketingový mix, pojem marketingová komunikace společně s druhy marketingové komunikace a reklamní kampaň. V praktické části je představena společnost Family Market …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze the marketing campaign of the company Family Market s.r.o., which took place in the period spring-summer 2022, to evaluate it and propose recommendations for the next campaign. In the theoretical part of the thesis, the basic concepts of marketing mix, the concept of marketing communication together with the types of marketing communication and advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Prantl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVOBODOVÁ, Hendrika. Marketingová komunikace společnosti Family Market s.r.o.. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
Stanislav Řehák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"
Petr Horáček -
Mezikulturní marketing: kulturní porovnání (vybraného státu) a České republiky s implikací na základní marketingový mix
Johana Bursíková -
Propagační mix
Marek Jileček