Strategická analýza podniku Pivovar Nymburk, spol. s.r.o. – Daniel Kubín
Daniel Kubín
Bakalářská práce
Strategická analýza podniku Pivovar Nymburk, spol. s.r.o.
Strategic analysis of Nymburk Brewery
Anotace:
Cílem bakalářské práce je strategická analýza Pivovaru Nymburk, spol. s.r.o. Strategická analýza významně pomáhá ve správném rozhodování o aplikovaných strategiích firmy a zkoumá kladné i záporné jevy, které na podnik mohou působit. Je základním kamenem k chodu každého konkurenceschopného podniku na jakémkoliv trhu. Práce by měla přezkoumat vlivy vznikající v makrookolí i mikrookolí, které na Pivovar …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is a strategic analysis of Nymburk Brewery. Strategic analysis helps to perfect responsible decision making about the applied strategies of companies and examines the positive and negative phenomena that can affect the company. It is the cornerstone of any competitive business in any market. The work should examine the influences arising in the market macro-environments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86590
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Natálie Badie
- Oponent: Josef Krause
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86590
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov