Bc. Iva Kochová

Bachelor's thesis

Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě

The status and picture of current family in television advertising
Abstract:
ABSTRAKT V bakalářské práci bude řešeno postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě. Práce je formálně rozdělena do dvou částí: vstupu do problematiky trhu s televizní reklamou a části analytické. První část práce je zaměřena na charakteristiku televizního reklamního trhu, dějiny české reklamy a vymezení jednotlivých pojmů jako je rodina, obraz či reklama. Dále pak na výběr reklamy na konkrétním …more
Abstract:
ABSTRACT The thesis will be elaborated picture of the current status and family in television advertising. The work is formally dividend into two parts: the entrance to the issue of television advertising market and the analytical. The first part focuses on the characteristics of the television advertising market, advertising Czech history and definition of various concepts such as family, or image …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2013
  • Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní