Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě – Bc. Iva Kochová
Bc. Iva Kochová
Bachelor's thesis
Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
The status and picture of current family in television advertising
Abstract:
ABSTRAKT V bakalářské práci bude řešeno postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě. Práce je formálně rozdělena do dvou částí: vstupu do problematiky trhu s televizní reklamou a části analytické. První část práce je zaměřena na charakteristiku televizního reklamního trhu, dějiny české reklamy a vymezení jednotlivých pojmů jako je rodina, obraz či reklama. Dále pak na výběr reklamy na konkrétním …moreAbstract:
ABSTRACT The thesis will be elaborated picture of the current status and family in television advertising. The work is formally dividend into two parts: the entrance to the issue of television advertising market and the analytical. The first part focuses on the characteristics of the television advertising market, advertising Czech history and definition of various concepts such as family, or image …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q0cbt/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2013
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Formální a obsahové proměny zpravodajství České televize Brno: komparační obsahová analýza
Eliška Bučinová -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Postavení a obraz současné rodiny v reklamě
Elena Trakalo -
Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
Petr Boušek -
Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
Lucie Vavřínová -
Rodina podle současné české reklamy
Tomáš SOUČEK -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas -
Persuaze: vliv autority vs. vliv emocí
Barbora Krejčí