Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě – Bc. Iva Kochová
Bc. Iva Kochová
Bakalářská práce
Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
The status and picture of current family in television advertising
Anotace:
ABSTRAKT V bakalářské práci bude řešeno postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě. Práce je formálně rozdělena do dvou částí: vstupu do problematiky trhu s televizní reklamou a části analytické. První část práce je zaměřena na charakteristiku televizního reklamního trhu, dějiny české reklamy a vymezení jednotlivých pojmů jako je rodina, obraz či reklama. Dále pak na výběr reklamy na konkrétním …víceAbstract:
ABSTRACT The thesis will be elaborated picture of the current status and family in television advertising. The work is formally dividend into two parts: the entrance to the issue of television advertising market and the analytical. The first part focuses on the characteristics of the television advertising market, advertising Czech history and definition of various concepts such as family, or image …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q0cbt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Formální a obsahové proměny zpravodajství České televize Brno: komparační obsahová analýza
Eliška Bučinová -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová -
Postavení a obraz současné rodiny v reklamě
Elena Trakalo -
Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
Petr Boušek -
Postavení a obraz současné rodiny v televizní reklamě
Lucie Vavřínová -
Rodina podle současné české reklamy
Tomáš SOUČEK -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas -
Persuaze: vliv autority vs. vliv emocí
Barbora Krejčí