Bc. Jana Christelová Lamerová

Diplomová práce

Společenská odpovědnost jako motiv spotřebního chování zákazníků

Corporate social responsibility as a motive of contumer’s consumer behavior
Anotace:
Práce se zabývá společenskou odpovědností firem - konceptem CSR. V teoretické části je uveden vývoj konceptu, jsou vymezeny jeho specifika, charakteristiky, hlavní oblasti působení – ekonomická, sociální, environmentální. Jsou zde charakterizovány CSR aktivity vůči jednotlivým skupinám zainteresovaných osob a definován postup při jejich implementaci do praxe podniku. V praktické části práce je analyzována …více
Abstract:
The Thesis deals with Corporate Social Responsibility - CSR concept. In the theoretical part is given the development of a koncept, defined its specifics, the characteristics, the main areas of operation - economic, social, environmental. There are characterized CSR activities towards particular groups of stakeholders and defined how to implement them in practice. In the practical part of the thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní