Digitální marketing Divadla Teenager z.s. – Bc. Richard Perkner
Bc. Richard Perkner
Bachelor's thesis
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Digital marketing of The Theatre Teenager z.s.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na digitální marketing, konkrétně na marketing Divadla Teenager, což je malý divadelní soubor existující několik let. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části se vymezí teoretický význam pojmu. Následně se představí různé komunikační toky, marketingové strategie a postup pro správné tvoření marketingových cílů. Druhá část se zaměřuje konkrétně na Divadlo Teenager …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB15037
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: Ing. Martina Janečková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PERKNER, Richard. \textit{Digitální marketing Divadla Teenager z.s.}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/t58xyf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Informační management / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
1/6/2024
Kohout, J.
1/6/2024