Digitální marketing Divadla Teenager z.s. – Bc. Richard Perkner
Bc. Richard Perkner
Bachelor's thesis
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Digital marketing of The Theatre Teenager z.s.
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na digitální marketing, konkrétně na marketing Divadla Teenager, což je malý divadelní soubor existující několik let. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části se vymezí teoretický význam pojmu. Následně se představí různé komunikační toky, marketingové strategie a postup pro správné tvoření marketingových cílů. Druhá část se zaměřuje konkrétně na Divadlo Teenager …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15037
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2024
- Vedúci: Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martina Janečková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2024
Kohout, J.
1. 6. 2024