Analýza volebních programů stran úspěšných ve volbách do PSP ČR 2006 – Bc. Tomáš Chytil
Bc. Tomáš Chytil
Bakalářská práce
Analýza volebních programů stran úspěšných ve volbách do PSP ČR 2006
Analysis of election programmes of parties successful in the 2006 Czech parliamentary elections
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza volebních programů stran úspěšných ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky konaných v roce 2006. V první části se práce zaměřuje na popis politické komunikace a na historii zkoumání politických textů. V druhé části se práce věnuje roli volebních programů v moderní marketingové kampani. Následně nabízí jejich analýzu po stránce formální a ve …víceAbstract:
The objective ot the thesis is to analyze election programmes of the czech political parfties, that were succesful in the parliamentary elections of 2006. The first part of the workconcerns the theory of political communication in general. It also briefly summarizes history of the manifesto research. The second part of the work is devoted to the role of election programmes in modern marketing campaigns …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a1kvz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 1. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Aneta Pinková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing a volební úspěch
Magdaléna Bártová -
Politický marketing ve volebních kampaních v rámci voleb do Zastupitelstva Ústeckého kraje
Martin Tancoš -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný