Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření – Karolína VOJÍŘOVÁ
Karolína VOJÍŘOVÁ
Bakalářská práce
Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření
Corporate strategy of chosen service provider of tourism, suggestions of improving arrangements
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podnikovou strategií incomingové cestovní agentury Style Travel Agency, spol. s.r.o. Cílem práce bylo charakterizovat vybraný subjekt, analyzovat jeho současný stav, proniknou to problematiky podnikové strategie a navrhnout případná opatření, která povedou ke zlepšení stávající situace. První část mé práce je věnována popisu vývoje a současného stavu cestovního ruchu …víceAbstract:
This thesis deals with the business strategy incoming travel agencies Style Travel Agency, spol. Ltd. The aim was to characterize the selected operator to analyze its current state, it enters a corporate strategy issues and suggest possible measures for improving the current situation. The first part of my thesis is focused on development and current state of tourism in the Republic and to the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
42196
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Česal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJÍŘOVÁ, Karolína. \textit{Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření}. Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/t6024j/.
Jak správně citovat práci
VOJÍŘOVÁ, Karolína. Podnikatelská strategie vybraného poskytovatele služeb cestovního ruchu, návrhy zlepšujících opatření. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingová strategie resortu
Adéla Mojžíšová -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Enthusia
Michaela TOUŽIMSKÁ -
Návrh strategie pro rodinný podnikatelský subjekt
Šárka Dvořáčková -
Návrh nové marketingové strategie pro cestovní agenturu INVIA.CZ, a.s.
Pavel Novotný -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
David Mikulecký -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Význam folklorních festivalů pro cestovní ruch / úloha Folklorního sdružení ČR
Pavlína Drlíčková