Komunikační schopnosti u dítěte se sluchovým postižením a poruchou chování – Bc. Kateřina Richterová
Bc. Kateřina Richterová
Bakalářská práce
Komunikační schopnosti u dítěte se sluchovým postižením a poruchou chování
Communication abilities of a child with hearing impairment and behavioral disorder
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikačními schopnostmi u dítěte se sluchovým postižením a poruchou chování. Tato práce se skládá ze čtyř kapitol, první tři jsou teoretické a poslední je empirická. První kapitola se zabývá narušenou komunikační schopností. Druhá kapitola definuje pojem sluchové postižení a jeho vliv na vývoj řeči u dítěte. Třetí kapitola nastiňuje diagnostiku a terapii poruchy pozornosti …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with communication abilities of a child with hearing impairment and behavioral disorder. This thesis consists of four chapters, the first three chapters are theoretical, the last chapter is empirical. First chapter deals with impaired communication ability. Second chapter defines the term hearing impairment and its effect on child's speech development. Third chapter outlines diagnosis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hcnua/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Teaching vocabulary to young learners of English as a second language with regard to dyslexia and attention deficit disorder characteristics
Pavla Břeňová -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou u předškolních dětí
Lýdie Rejnartová -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou na střední škole
Jaroslava Janoušková -
Využití metody EEG-biofeedback ke zmírnění obtíží žáka s poruchou pozornosti
Hana Smolánová -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková