Bc. Petra Krchová

Bachelor's thesis

Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku

Abstract:
Marketingový mix je velice důležitý pro každý podnik, jelikož je jeho nedílnou součástí. Tento pojem obsahuje 4 hlavní nástroje neboli složky. Jedná se o produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Cílem bakalářské práce je přiblížit tyto 4 hlavní nástroje aplikované přímo na konkrétní podnik, kterým je česká společnost Nábytek VASA spol. s r.o. se sídlem v Táboře. Celá práce se skládá ze …more
Abstract:
Marketing mix is very important for every company, because is its integral part. This term includes four main tools or components. These are product, price, distribution and marketing communication. The aim of this bachelor work is approximated 4 main tools applied directly to a specific company, which is a Czech company Furniture VASA Ltd. based in Tabor. The entire work consists of two main parts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích