Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Petra Krchová
Bc. Petra Krchová
Bachelor's thesis
Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
Abstract:
Marketingový mix je velice důležitý pro každý podnik, jelikož je jeho nedílnou součástí. Tento pojem obsahuje 4 hlavní nástroje neboli složky. Jedná se o produkt, cenu, distribuci a marketingovou komunikaci. Cílem bakalářské práce je přiblížit tyto 4 hlavní nástroje aplikované přímo na konkrétní podnik, kterým je česká společnost Nábytek VASA spol. s r.o. se sídlem v Táboře. Celá práce se skládá ze …moreAbstract:
Marketing mix is very important for every company, because is its integral part. This term includes four main tools or components. These are product, price, distribution and marketing communication. The aim of this bachelor work is approximated 4 main tools applied directly to a specific company, which is a Czech company Furniture VASA Ltd. based in Tabor. The entire work consists of two main parts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ze3cs/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRCHOVÁ, Petra. \textit{Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2011. Available from: https://theses.cz/id/t8zvco/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková