Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z – Kristýna Adámková
Kristýna Adámková
Bakalářská práce
Intervence PPC reklamy napříč generacemi X a Z
PPC advertising interventions across Generations X and Z
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zkoumat povědomí o PPC (pay-per-click) reklamách napříč generacemi X a Z a následně zanalyzovat a porovnat jejich reakce a vnímání této formy placené reklamy. V teoretické části je představena internetová reklama a její růz-né druhy, včetně PPC reklamy. Dále je zde vysvětlen rozdíl mezi PPC reklamou a SEO (search-engine-optimalization). A v neposlední řadě je zde vysvětlena …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyse the awareness of pay-per-click (PPC) advertising across Generations X and Z and then compare their reactions and perceptions of this form of paid advertising. The theoretical part introduces Internet advertising and its different types, including PPC advertising. It also explains the difference between PPC advertising and SEO (search-engine-optimisation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90853
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2023
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Daria Gunina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90853
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout