Denisa Kronusová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem marketingové komunikace ve společnosti Lidl v.o.s. Pomocí dotazníkového šetření je zjišťován pohled zákazníků a jejich názory na in-store komunikaci a podporu prodeje a samotnou marketingovou komunikaci. Analýza vyhodnocuje aktuálně používané nástroje marketingové komunikace společnosti. Na základě získaných odpovědí z dotazníkového šetření jsou vypsané výsledky. …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of marketing communication in the company Lidl v.o.s. With the help of questionnarie survey, the view of customers and their opinions on in-store communication and sales promotion and marketing communication itself is ascertained. The analysis evaluates the currently used tools of marketing communication of the company. Based on the answers obtained from the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Šárka Kolářová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management