Bc. Lucie Trková

Bachelor's thesis

Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.

Marketing and communication strategy of energetic company ČEZ, a. s.
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové a komunikační strategie společnosti ČEZ, a. s. V teoretické části práce jsou vymezeny obecné pojmy týkající se marketingové komunikace. V praktické části jsou pak tyto obecné pojmy aplikovány na marketingovou komunikaci Skupiny ČEZ. Cílem teoretické části práce je popsat moderní metody tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Cílem …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing and communication strategy of the company ČEZ, a. s. In the theoretical part of the work general concepts related to marketing communications are defined . In the practical part the general concepts are applied to the marketing communication of the company ČEZ, a. s. The aim of the theoretical part is to describe modern methods of marketing strategy and marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní