Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s. – Bc. Lucie Trková
Bc. Lucie Trková
Bachelor's thesis
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Marketing and communication strategy of energetic company ČEZ, a. s.
Anotácia:
Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové a komunikační strategie společnosti ČEZ, a. s. V teoretické části práce jsou vymezeny obecné pojmy týkající se marketingové komunikace. V praktické části jsou pak tyto obecné pojmy aplikovány na marketingovou komunikaci Skupiny ČEZ. Cílem teoretické části práce je popsat moderní metody tvorby marketingové strategie a marketingového mixu. Cílem …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with marketing and communication strategy of the company ČEZ, a. s. In the theoretical part of the work general concepts related to marketing communications are defined . In the practical part the general concepts are applied to the marketing communication of the company ČEZ, a. s. The aim of the theoretical part is to describe modern methods of marketing strategy and marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mqt45/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr