Michaela Bernátová

Bakalářská práce

Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita

Obal jako součást corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obaly a jejich důležitostí ve vnímání spotřebitelů. Jejím cílem je analyzovat obaly a poukázat na jejich sílu jakou umí ovlivnit nákupní rozhodnutí. Součástí práce je i analýza produktu Horalky slovenské značky Sedita. První polovina se zabývá teoretickými pojmy souvisejícími s danou problematikou. Jednotlivé kapitoly definují pojmy jako marketing, značka, branding. …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with packaging and its importance in consumer perception. Its aim is to analyse the packaging and point out their strength by which they can influence the purchasing decision. Part of the thesis is also the analysis of the product Horalky of the Slovak brand Sedita. The first half deals with theoretical concepts related to the issue. Individual chapters define terms such …více
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá obalmi a ich dôležitosťou vo vnímaní spotrebiteľov. Jej cieľom je analyzovať obaly a poukázať na ich silu akou vedia ovplyvniť nákupné rozhodnutie. Súčasťou práce je aj analýza produktu Horalky slovenskej značky Sedita. Prvá polovica sa zaoberá teoretickými pojmami súvisiacimi s danou problematikou. Jednotlivé kapitoly definujú pojmy ako marketing, značka, branding …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík
  • Oponent: Miroslav Roubíček, MgA.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ta1lg9 ta1lg9/2
15. 4. 2021
Složky
Soubory
IS4u, I.
16. 4. 2021
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.