Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita – Michaela Bernátová
Michaela Bernátová
Bachelor's thesis
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Obal jako součást corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá obaly a jejich důležitostí ve vnímání spotřebitelů. Jejím cílem je analyzovat obaly a poukázat na jejich sílu jakou umí ovlivnit nákupní rozhodnutí. Součástí práce je i analýza produktu Horalky slovenské značky Sedita. První polovina se zabývá teoretickými pojmy souvisejícími s danou problematikou. Jednotlivé kapitoly definují pojmy jako marketing, značka, branding. …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with packaging and its importance in consumer perception. Its aim is to analyse the packaging and point out their strength by which they can influence the purchasing decision. Part of the thesis is also the analysis of the product Horalky of the Slovak brand Sedita. The first half deals with theoretical concepts related to the issue. Individual chapters define terms such …moreAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá obalmi a ich dôležitosťou vo vnímaní spotrebiteľov. Jej cieľom je analyzovať obaly a poukázať na ich silu akou vedia ovplyvniť nákupné rozhodnutie. Súčasťou práce je aj analýza produktu Horalky slovenskej značky Sedita. Prvá polovica sa zaoberá teoretickými pojmami súvisiacimi s danou problematikou. Jednotlivé kapitoly definujú pojmy ako marketing, značka, branding …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík
- Reader: Miroslav Roubíček, MgA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERNÁTOVÁ, Michaela. \textit{Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ta1lg9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights