Vzdělávání v oblasti ICT na střední škole a jeho reflexe u studentů prvního ročníku učitelských studijních oborů na vysokých školách – Mgr. Michal MRÁZEK
Mgr. Michal MRÁZEK
Diplomová práce
Vzdělávání v oblasti ICT na střední škole a jeho reflexe u studentů prvního ročníku učitelských studijních oborů na vysokých školách
ICT Education in upper secondary school and its reflection by first year students of teacher training disciplines at the university
Anotace:
Zaměření diplomové práce se soustřeďuje do oblasti informačního vzdělávání v kontextu vysokoškolské přípravy studentů na učitelské povolání. Hlavní cíl práce byl zaměřen na realizaci výzkumného šetření, kterým bylo zjišťováno, jak studenti prvního ročníku učitelských oborů hodnotí svou středoškolskou přípravu v oblasti práce a užívání ICT. Současně bylo zkoumáno, do jaké míry studenti očekávají potřebnost …víceAbstract:
The thesis is focused on an area of information education in the context of university preparation of students for a teacher's profession. The main goal of the thesis was focused on the realization of research that surveyed how the first year students of the teacher training disciplines rate their highschool education in working with ICT and its usage. Concurrently, it has been investigated to what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Rudolf, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MRÁZEK, Michal. \textit{Vzdělávání v oblasti ICT na střední škole a jeho reflexe u studentů prvního ročníku učitelských studijních oborů na vysokých školách}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/ta2tzk/.
Jak správně citovat práci
MRÁZEK, Michal. Vzdělávání v oblasti ICT na střední škole a jeho reflexe u studentů prvního ročníku učitelských studijních oborů na vysokých školách. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj digitálního vzdělávání jako součást Strategie 2030+
Jan Vejtasa -
Připravenost škol na implementaci Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020 v oblasti výuky programování
Denisa MINÁŘOVÁ -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Digitální gramotnost lektora ve vzdělávání dospělých
Jana Lánská -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Veronika Hofírková -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Aneta Kasáková -
Digitální gramotnost pro seniory
Jiří Doležal