Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky – Mgr. Helena Poulová
Mgr. Helena Poulová
Master's thesis
Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky
Marketing Analysis of The Franz Kafka Society
Abstract:
Předkládaná magisterská diplomová práce podrobně analyzuje stávající marketingové prostředí nestátní neziskové organizace Společnost Franze Kafky a následně na základě zjištěných skutečností z jednotlivých marketingových analýz vyplývajících předkládá konkrétní návrhy a doporučení pro tvorbu její optimální marketingové strategie, jež by byla v souladu s cíli organizace a jejíž implementací by bylo …moreAbstract:
The master’s diploma thesis submitted here provides detailed analysis of the current marketing environment of the non-governmental, non-profit organisation The Franz Kafka Society and subsequently, on the basis of facts ascertained from individual marketing analyses, presents specific proposals and recommendations for creation of optimum marketing strategy in line with the objectives of the organisation …moreKeywords
nezisková organizace Společnost Franze Kafky marketingová analýza PEST analýza Porterova analýza pěti sil SWOT analýza marketing umění marketingová komunikace non-profit organisation The Franz Kafka Society marketing analysis PEST analysis Porter´s five forces analysis SWOT analysis art marketing marketing communication
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cmdem/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2019
- Supervisor: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POULOVÁ, Helena. \textit{Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky} [online]. Brno, 2018 [cit. 2024-03-19]. Available from: https://theses.cz/id/ta3lrm/. Master's thesis. Masaryk University, Faculty of Arts. Thesis supervisor prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Competitive Analysis of a Selected Company
Jakub Daněček