Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky – Mgr. Helena Poulová
Mgr. Helena Poulová
Master's thesis
Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky
Marketing Analysis of The Franz Kafka Society
Anotácia:
Předkládaná magisterská diplomová práce podrobně analyzuje stávající marketingové prostředí nestátní neziskové organizace Společnost Franze Kafky a následně na základě zjištěných skutečností z jednotlivých marketingových analýz vyplývajících předkládá konkrétní návrhy a doporučení pro tvorbu její optimální marketingové strategie, jež by byla v souladu s cíli organizace a jejíž implementací by bylo …viacAbstract:
The master’s diploma thesis submitted here provides detailed analysis of the current marketing environment of the non-governmental, non-profit organisation The Franz Kafka Society and subsequently, on the basis of facts ascertained from individual marketing analyses, presents specific proposals and recommendations for creation of optimum marketing strategy in line with the objectives of the organisation …viacKľúčové slová
nezisková organizace Společnost Franze Kafky marketingová analýza PEST analýza Porterova analýza pěti sil SWOT analýza marketing umění marketingová komunikace non-profit organisation The Franz Kafka Society marketing analysis PEST analysis Porter´s five forces analysis SWOT analysis art marketing marketing communication
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cmdem/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedúci: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
A Competitive Analysis of a Selected Company
Jakub Daněček