Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky – Mgr. Helena Poulová
Mgr. Helena Poulová
Diplomová práce
Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky
Marketing Analysis of The Franz Kafka Society
Anotace:
Předkládaná magisterská diplomová práce podrobně analyzuje stávající marketingové prostředí nestátní neziskové organizace Společnost Franze Kafky a následně na základě zjištěných skutečností z jednotlivých marketingových analýz vyplývajících předkládá konkrétní návrhy a doporučení pro tvorbu její optimální marketingové strategie, jež by byla v souladu s cíli organizace a jejíž implementací by bylo …víceAbstract:
The master’s diploma thesis submitted here provides detailed analysis of the current marketing environment of the non-governmental, non-profit organisation The Franz Kafka Society and subsequently, on the basis of facts ascertained from individual marketing analyses, presents specific proposals and recommendations for creation of optimum marketing strategy in line with the objectives of the organisation …víceKlíčová slova
nezisková organizace Společnost Franze Kafky marketingová analýza PEST analýza Porterova analýza pěti sil SWOT analýza marketing umění marketingová komunikace non-profit organisation The Franz Kafka Society marketing analysis PEST analysis Porter´s five forces analysis SWOT analysis art marketing marketing communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cmdem/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedoucí: prof. PhDr. Lubomír Spurný, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova