Simon Bornev

Bakalářská práce

Validace marketingové komunikace značky Studentská pečeť na mladých lidech

Validation of the marketing communication of the brand Studentská Pečeť for a young target group
Anotace:
Daná bakalářské práce se zabývá otestováním efektivnosti marketingové komunikace FMCG značky cukrovinkových výrobků Studentská pečeť na cílové skupině 18–29 let. Cílem je ověřit vhodnost marketingové komunikace značky po změně positioningu pro stanovenou cílovou skupinu a navrhnout doporučení pro vylepšení komunikace. V první části práce jsou probrány teoretické poznatky o marketingovém výzkumu, marketingové …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with testing the effectiveness of the marketing communication of the FMCG confectionary brand Studentská pečeť for the target group of 18–29 years old. The goal is to verify the suitability of the brand's marketing communication for the specified target group after the change of positioning and to propose recommendations for improving the marketing communication. In the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2023
  • Vedoucí: Alžbeta Gburíková
  • Oponent: Barbora Rešovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90918