Efektivnost prodeje a marketingu firmy s rychloobrátkovým zbožím – Bc. Tomáš Kytka
Bc. Tomáš Kytka
Bachelor's thesis
Efektivnost prodeje a marketingu firmy s rychloobrátkovým zbožím
The effectiveness of sales and marketing firm with FMCG
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá efektivností prodeje a marketingu konkrétní společnosti. Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu prodeje a marketingu společnosti Kaufland, navrhnout případná zlepšení a ověřit stanovenou hypotézu. Teoretická část se zabývá efektivností a jejími základními analýzami, dále je zaměřená na marketing jeho definici, historii a využití internetu v této oblasti. Poté …moreAbstract:
This thesis deals with sales and marketing effectiveness of a particular company. The main objective of this thesis was to analyze sales and marketing company Kaufland, suggest possible improvements and to verify the stated hypothesis. The theoretical part deals with efficiency and its fundamental analysis, it is also focused on marketing its definition, history and use of the Internet in this area …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qhy2c/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane