Strategická analýza podniku Pivovar ZUBR a.s. – Lenka Vicencová
Lenka Vicencová
Bachelor's thesis
Strategická analýza podniku Pivovar ZUBR a.s.
Strategic analysis of the company Pivovar Zubr a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout strategická opatření společnosti Pivovar ZUBR a.s. tak, aby co nejvíce dopomohla k minimalizaci dopadů problému s nedostatkem obalového materiálu. K dosažení cíle jsou nápomocné nástroje strategické analýzy. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky o strategické analýze a pomocí literatury …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose strategic measures to help the company Pivovar ZUBR a.s. minimize the impact of the packiging crisis as much as possible. To achive the goal, strategic analysis methods are used. The thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part summarizes the existing knowledge about strategic analysis and uses the literature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86857
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2022
- Supervisor: Pavel Mikan
- Reader: Martin Jurek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86857
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov