Bc. Žaneta Potecká

Bakalářská práce

Podpora prodeje

Sales promotion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace a její významnou složkou marketingového mixu - podporou prodeje. V teoretické části práce je zdůrazněn rostoucí význam podpory prodeje, její cíle a cílové skupiny, kategorizace zákaznických podpor, obchodní podpora, její účinnost a efektivita. Praktická část bakalářské práce je zaměřena na analýzu metod podpory prodeje v mezinárodní společnosti …více
Abstract:
The Bachelor work is dealing with problems of marketing communication and significant part of marketing mix – sales promotion. The theoretical part is accenting growing importance of sales promotions, their goals and target groups, categorization of customer's promotions, business support, their effectivity and efficiency. The practical part of the Bachelor work is focused on analysis of sales promotional …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Marie Hamplová
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce