Možnosti řešení nasazení podnikového IS standardní formou a SaaS na příkladu MSP – František Kořínek
František Kořínek
Diplomová práce
Možnosti řešení nasazení podnikového IS standardní formou a SaaS na příkladu MSP
Possible solutions of implementation of company IS in a common way and SaaS, on the example of SMEs
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi řešení podnikové informatiky v MSP (malých a středních podnicích). Tato cílová skupina je dále specifikována a je brán zřetel především na nejpočetněji zastoupené subjekty v MSP - mikropodniky. Hlavním cílem práce je pak prozkoumání praktického využití moderních směrů v oblasti informačních systémů jako je Cloud computing či SaaS v přímém porovnání s konvenčními …víceAbstract:
This thesis deals with the possibilities of enterprise informatics solutions in the SME (small and medium enterprises). This target group is further specified and is taken into account especially the most strongly represented subjects in SMEs - micro-enterprises. The main goal of this work is exploring the practical use of modern trends in information systems such as cloud computing or SaaS in direct …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28452
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2011
- Vedoucí: Josef Basl
- Oponent: Jana Fortinová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28452
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria