Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech – Jana SVOBODOVÁ
Jana SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech
Use of the AIDA marketing model in promotional e-mails
Anotace:
Primárním cílem každé společnosti je maximalizace zisku. Za tímto účelem využívá společnost AUTODROM MOST, a. s., jako nástroj přímého marketingu obchodní sdělení formou newsletteru. Je snahou koncipovat e-mail tak, aby vedl k co nejvyšším prodejům. Za jednu z ucelených marketingových forem práce je považovaná hierarchie marketingových kroků AIDA rozdělených do fází Attention, Interest, Desire a Action …víceAbstract:
The primary goal of each company is to maximize profits. For this purpose, Autodrom Most, a. s., use a as a tool of direct marketing a business communications in the form of a newsletter. It is an effort to design e-mail to lead to the highest sales. One of the comprehensive marketing forms of work is considered the hierarchy of marketing effects of AIDA divided into the Attention, Interest, Desire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SVOBODOVÁ, Jana. \textit{Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/tgrwy3/.
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Jana. Využití marketingového modelu AIDA v propagačních e-mailech. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vzestup a úpadek sociální sítě Facebook a jeho využití v marketingu
Jan Šplíchal -
Statistické metody v B2B marketingu založené na Customer Data Platform
Karel Ziernwald -
Optimalizace konverzního poměru internetového obchodu pomocí metody A/B testování
Pavlína Hůlková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
A/B test a multivariantní testování marketingově významných charakteristik webové stránky
Julie Kneblová -
A/B testování jako nástroj pro zvýšení míry konverze internetového obchodu
Jana Morozová -
B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
Olga Iogova -
Provádění experimentů s frameworkem AIDA
Jaroslav Kašpar